Game Development v Unity

Zpět na kurzy

Všechny ONLINE kurzy

od 641,00 KČ / měsíc


nebo

Všechny online kurzy za 7 690 KČ

Více info

Course duration 9h 3m 33s
Course chapters 43 kapitol
Course difficulty Středně pokročilý

Popis online kurzu

V tomto kurzu si vytvoříme komplexní 3D hru od návrhu až po sestavení. Začneme minikurzem programovacího jazyka C#, pomocí kterého naše hra bude fungovat. Poté se vrhneme rovnou na vývoj hry v herním enginu Unity.

Programovací jazyk C# ani Unity vám nic neříká?

To vůbec nevadí, protože jedeme pěkně od začátku.

Naučíme se všechny potřebné příkazy v jazyce C#, které následně použijeme ve vývoji hry. Tím pádem hned uvidíte, co k čemu použijeme v praxi. Řekl vám někdo, že na programování nebo vývoj her potřebujete být dobří v matematice? Jak jistě čekáte mou odpověď, ne nemusíte umět dobře matematiku. A proč? Protože většinu výpočtů již za vás naprogramoval buď Microsoft, který vyvíjí jazyk C# a nebo Unity.

Proč se učit zrovna C# a Unity engine?

Jsou to technologie budoucnosti. Viděli jste filmy, jako Iron Man, Minority Report a podobné sci-fi? Unity se nepoužívá jen na vývoj her, ale i na vývoj AR aplikací (aplikace rozšířené reality), které se používají v průmyslu 4.0. Unity a C# vám umožňují vytvořit jakoukoli aplikaci na jakoukoli platformu přes PC, Android, iOS, XBOX, PS4, Nintendo Switch, VR (virtuální realita, Occulus Rift, HTC Vive, apod.), AR (rozšířená realita, Googla glass, nové Apple brýle a jiné.).

Jakou hru budeme vytvářet? Budeme vytvářet střílečku z první osoby, neboli FPS. Hra bude pro jednoho hráče, který bude procházet různými mapami, bude řešit hlavolamy a střílet nepřátele. Naučíme se na této hře všechny fundamentální znalost, které pak můžete použít k vytvoření vlastní hry.


Co se naučíš?

  • jaké nástroje používat pro herní vývoj,
  • základy programovacího jazyka C#,
  • herní engine Unity 3D,
  • vyvíjet v Unity 3D
    • pohyb hráče
    • gravitace a skok
    • animace pohybu hráče
    • Načítání úrovní, návrhový vzor Singleton
    • Úvod do vytváření mapy pomocí Pro Builder, Collidery a řešení kolizí
    • Úvod do umělé inteligence
    • damage data
    • Aplikování poškození, Výpočet poškození
    • Nastavení a Zprovoznění  Ragdoll efektu

Co všechno dostaneš?

  • 43 kapitol kurzu
  • více jako 7 hodín videomateriálu
  • moderované diskusní fórum
  • certifikát o absolvování kurzu
  • garance vrácení peňěz do 14 dní

Seznam kapitol online kurzu

  • Úvod do kurzu  

    •  Intro do kurzu  

  •  Nástroje pro vývoj   

    •  Instalace MS Visual Studio  

    •  Instalace Unity3D  

    •  3D modely a animace, které budeme používat  

  •  Základy programovacího jazyka C# (rychlokurz)  

    •  Datové typy, konzolová aplikace  

    •  Operace + - * /  

    •  Rozhodovací příkaz if  

    •  Pole a ukazatel  

    •  Cyklus for, while a do-while  

    •  Třída, objekt třídy  

    •  Metody, parametry metod, public, private  

    •  Konstruktor  

    •  Dědičnost  

    •  Klíčové slovo přístupnosti protected  

    •  Polymorfismus, virtuální metody, override, base  

    •  Klíčové slovo ABSTRACT, abstraktní třída a metoda  

    •  Klíčové slovo STATIC, statická třída a metoda  

    •  Generické datové typy List a Dictionary. Cyklus foreach a klíčové slovo out.  

    •  Struktura  

    •  Vícenásobná dědičnost, interface  

    •  Delegate, Action  

  •  Úvod do herního enginu Unity3D   

    •  Založení projektu  

    •  Popis unity editoru, seznámení  

  •  Vývoj hry v Unity3D   

    •  Pohyb hráče  

    •  Rozhlížení hráče  

    •  Úkol: sprint a dřepnutí  

    •  Gravitace a skok hráče  

    •  Granát a Laser  

    •  Projektil, střela  

    •  Ruce a zbraně  

    •  Animace pohybu hráče  

    •  Animace střelby, přebíjení a útok na blízko  

    •  Načítání úrovní, návrhový vzor Singleton  

    •  Úvod do vytváření mapy pomocí Pro Builder, Collidery a řešení kolizí  

    •  Úvod do umělé inteligence - generování mapy pro pohyb nepřátel  

    •  Úvod do umělé inteligence - pohyb nepřátel pomocí Agenta  

    •  Úvod do umělé inteligence - běh za hráčem 1  

    •  Úvod do umělé inteligence - běh za hráčem 2  

    •  Příprava dat pro poškození a životy, Damage data  

    •  Objekty, které lze trefit a poškodit  

    •  Aplikování poškození, Výpočet poškození  

    •  Nastavení Ragdoll  

    •  Zprovoznění Ragdoll efektu  

 Závěr


Online kurz Game Development v Unity je možné vyzkoušet i zdarma!

Instruktor

Martin Čapek

Martin Čapek