Social Media Marketing

Zpět na kurzy

Cena

1 599,00 KČ


nebo

4.9 z 5

Hodnocení

5x
93%
4x
7%
3x
0%
2x
0%
1x
0%

Všechny online kurzy za 6 699 KČ

Více info

Course duration 3h 51m 25s
Course chapters 36 kapitol
Course difficulty Začátečník

Popis online kurzu

Tento online kurz tě naučí plavat v modrých vodách Facebook-u, a také Instagram-u. Pokud si úplný social media začátečník a Facebook používáš jen na nahrání nejnovější fotky svého pejska, tento kurz je pro tebe jako stvořený, protože začneme od absolutních základů jako založení a nastavení Facebook Page, představíme si formáty postů a samozřejmě naučíme se nasazovat reklamy.

Ale pokud i máš za sebou nějaké ty zkušenosti, nemusí to být ani pro tebe na škodu poslechnout si věci, kterým už možná trochu rozumíš, i od někoho jiného, zapojit se do diskuse, ověřit si některé skills, zda využíváš potenciál social media kanálů naplno a slibuji, že se hodně naučíš. 


Facebook a Instagram se ze sociálních sítí postupně změnily na plnohodnotné mediální platformy, které přinášejí firmám a značkám na celém světě úžasné výsledky a dnes jsou již součástí téměř každé reklamní kampaně. To je docela dobrý důvod naučit se s nimi pracovat, co na to řekneš?! :)

Co se naučíš

  • naučíš se základy o nejpoužívanějších sociálních sítích
  • budeš vědět rozdíly mezi Facebook pages a Facebook profilu a jak je používat
  • založíš si vlastní Facebook page
  • budeš vědět post obsah na svou Facebook page a dozvíš se vše o:
    • formátech postů
    • rozměrech obrázků v postech
    • editování a schedulovanie obsahu pro Facebook page
  • budeš umět vytvořit reklamu na Facebooku a boostnout příspěvky
  • budeš umět používat Ads Manager i Business Manager
  • dozvíš se vše o procesu tvorby Facebook kampaně
  • zjistíš jak používat a implementovat Facebook pixel

Co všechno dostaneš

  • 4 hodiny videa
  • 36 kapitol online kurzu
  • diskusní fórum, kde na tvé otázky odpovídá lektorka kurzu
  • certifikát o absolvování kurzu
  • garance vrácení peněz v případě, že s kurzem nebudeš spokojený

Seznam kapitol online kurzu

Úvod do kurzu

  •  Úvod do online kurzu Social Media Marketing od Majdži  

 Kapitola 1: Základné sociálne siete  

  •  1.01 Základné sociálne siete: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Snapchat  

 Kapitola 2: Intro do Facebooku [platformy]   

  •  2.01 Facebook pages vs Facebook profiles  
  •  2.02 Facebook Groups  
  •  2.03 Facebook Messenger  

 Kapitola 3: Facebook Pages

  •  3.01 Založenie Facebook Page  
  •  3.02 Admin Roles  
  •  3.03 Guidelines  

 Kapitola 4: Content    

  •  4.01 Formáty postu  
  •  4.02 Dimensions  
  •  4.03 Publishing, scheduling, editing a iné  
  •  4.04 Livestream  
  •  4.05 Natívne postovanie vs externé tooly  

 Kapitola 5: Facebook Ads   

  •  5.01 Boostovanie postu  
  •  5.02 Business Manager  
  •  5.03 Ads Manager  
  •  5.04 Úrovne Facebook kampane  
  •  5.05 Tvorba kampane: 1. výber cieľa kampane  
  •  5.06 Tvorba kampane: 2. Reklamné formáty  
  •  5.07 Tvorba kampane: 3. Targeting: základné možnosti cielenia  
  •  5.08 Tvorba kampane: 4. Targeting: pokročilé možnosti cielenia  
  •  5.09 Tvorba kampane: 5. Placement  
  •  5.10 Tvorba kampane: 6. Budget a schedule kampane  
  •  5.11 Tvorba kampane: 7. Kreatíva  
  •  5.12 Tvorba kampane: 8. Aktivácia  
  •  5.13 Facebook Pixel 

Kapitola 6: KPIs   

  • 6.01 Vysvetlenie pojmu, základné parametre  

  • 6.02 Optimalizácia kampane  

  • 6.03 Analýza: insights, ads manager  

Kapitola 7: Instagram

  • 7.01 Personal profile vs Business profile  

  • 7.02 Hashtag # a tag @  

  • 7.03 Content: rozdiely oproti FB  

  • 7.04 Instagram Ads: spoločné vlastnosti a rozdiely s FB  

  • 7.05 Kreatívne využitie: case studies  

  • 7.06 Instagram stories

Záver kurzu Social Media Marketing