Reklamní kampaně na LinkedInu

Zpět na kurzy

Všechny ONLINE kurzy

od 1 299,00 KČ

Všechny online kurzy od 1 299 KČ

Více info

Course duration 1h 49m 28s
Course chapters 31 kapitol
Course difficulty Začátečník

Popis online kurzu

Proč mají smysl placené kampaně na LinkedInu? Třeba proto, že na LinkedInu je dnes bezmála 2 miliony Čechů a jejich počet stále roste. Nebo proto, že i LinkedIn může prodávat a vy s jeho pomocí můžete zaujmout nejen potenciální zaměstnance, ale třeba i vaše zákazníky. Je to prostě správná síť pro váš brand, nikoli jen rybníček pro HR specialisty.

Během tohoto online kurzu se dozvíte, o čem vlastně celý LinkedIn jako sociální síť je, jaké má pravidla a zákonitosti a jací jsou čeští uživatelé, které na LinkedInu najdete. A zjistíte, co je potřeba k tomu, abyste oslovili cílovou skupinu, která vás zajímá. A že reklama na LinkedInu nemusí být vždycky tak drahá, jak nejspíš často slýcháte.

V první části kurzu se podíváme právě na aspekty fungování sociální sítě LinkedIn, na to, jak funguje jeho algoritmus a jak toho můžete využít. Podíváme se také na to, proč je vedle reklam na LinkedInu důležitý také kvalitní obsah a jací jsou vlastně čeští a slovenští uživatelé, které můžete na této platformě oslovit.

V druhé části kurzu se zaměříme, teoreticky i prakticky na vlastní nastavení reklamní kampaně na LinkedInu. Od výběru optimalizace kampaně, po možností cílení až třeba po pokročilou práci s pixely, vlastními publiky a retargetingem.

Co se naučíš

  • proč být jako značka na LinkedInu,
  • porovnání LinkedIn vs Facebook,
  • reklamní formáty na LinkedInu,
  • možnosti cílení kampaní,
  • správce kampaní a konverze,
  • nastavení rozpočtu a měřící kódy.

Co všechno dostaneš

  • nadupané videotutoriály o reklamních kampaních na LinkedInu,
  • diskusní fórum,ve kterém na tvé otázky odpovídá autor kurzu,
  • certifikát o absolvování kurzu,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem.

Seznam kapitol online kurzu

  • Úvod do sociální sítě LinkedIn 👨‍💼🤝 

    •  LinkedIn a proč na něm jako značka vůbec být?  

    •  Jaké jsou cíle komunikace  

    •  Proč se být na LinkedInu vaší firmě vyplatí  

    •  Linkedin není Facebook. A proč?  

    •  Linkedin je důvěryhodný. A o to jde.  

    •  Uživatelé na LinkedInu  

    •  Pět otázek, zda je pro vás LinkedIn to pravé  

    •  Jak funguje LinkedIn algoritmus  

  •  Reklamy na LinkedInu 🎯  

    •  První krůčky v LinkedIn kampaních  

    •  Podle čeho a jak optimalizovat kampaně  

    •  Reklamní formát: Sponzorovaný obsah  

    •  Reklamní formát: InMail  

    •  Reklamní formát: Textová reklama  

    •  Reklamní formát: Dynamická reklama  

    •  Reklamní formáty vs. reklamní cíle  

    •  Práce s vlastním publikem  

    •  Možnosti cílení kampaně  

    •  Automatický nebo manuální příhoz v aukci?  

    •  LinkedIn Relevance Score  

    •  Měřící kódy na LinkedInu  

  •  Nastavujeme kampaně na LinkedInu 🛠    

    •  Správce kampaní na LinkedInu  

    •  Měřící kód prakticky  

    •  Konverze na LinkedInu  

    •  Zapojení vlastních publik do cílení kampaně  

    •  Blokované domény  

    •  Generování kontaktních formulářů  

    •  Vytvoření kampaně  

    •  Cílení kampaní prakticky  

    •  Možnosti reklamních formátů  

    •  Nastavení rozpočtu kampaně  

    •  Výběr reklamy v kampani

Online kurz Reklamné kampane na LinkedIne je možné vyzkoušet i zdarma!