Google Tag Manager

Zpět na kurzy

Všechny ONLINE kurzy

od 649,00 KČ / měsíc


nebo

3.7 z 5

Hodnocení

5x
33%
4x
33%
3x
0%
2x
33%
1x
0%

Všechny online kurzy za 7 690 KČ

Více info

Course duration 2h 50m 32s
Course chapters 12 kapitol
Course difficulty Začátečník

Popis online kurzu

Online marketing a ecommerce business jsou krásné v tom, jak se dají podrobně měřit a vyhodnocovat. Na to je ale potřeba na web implementovat různé marketingové a měřicí kódy. Kdysi to byla úloha výlučně pro programátory a trackovací pixely bylo třeba nasadit přímo do kódu webu. Marketéři a analytici k těmto nástrojům neměli přístup a každá drobná změna, kterou potřebovali, musela jít přes programátory. A protože programátoři mají ve většině firem kopec práce, tak i na několika minutový zásah někdy bylo třeba čekat dny až týdny (ve velkých firmách s přetíženým IT oddělením třeba i měsíce).

Google Tag Manager to úplně změnil. Díky němu stačí do kódu stránky vložit jeden skript, přidat dobrou datovou vrstvu a skoro všechny další úpravy můžete dělat přes Google Tag Manager. Je to přehlednější, rychlejší a pohodlnější. Od doby, kdy se rozšířil GTM, tak si mnozí analytici a marketéři (včetně lektora tohoto kurzu) už ani nedovedou představit, že by měřicí kódy byly spravovány starým způsobem.

V tomto online kurzu Ti vysvětlíme všechny důležité pojmy a principy, ale především se s GTM naučíš efektivně pracovat.


Co se v kurzu naučíš?

V rámci tohoto kurzu se konkrétně naučíš:

  • Jak nasadit GTM kód a Data Layer na web.
  • Jak do něj migrovat data.
  • Jak nastavit kódy v GTM (Google Analytics základní, Eventy, Enhanced Ecommerce, HotJar Adwords...).
  • Jak si zkontrolovat zda je GTM a dataLayer na webu dobře nasazený a zda jsou trackovací pixely správně odesílány.
  • A hlavně jak to celé dělat rozumně a efektivně.

Učit se budeš na konkrétních příkladech. Díky tomu se kromě GTM například naučíš jak na webu analyzovat výstražné hlášky (to ti pomůže odhalit problémy na webu), jak používat šikovné pluginy na ladění a jak efektivně implementovat další vychytávky.


Pro koho je kurz určen?

Pro všechny, kteří potřebují nasazovat a upravovat měřicí a marketingové kódy na webu. Nejčastěji jsou to marketéři, analytici, programátoři a lidé, kteří si sami spravují web nebo e-shop. Kurz je vhodný i pro studenty, kteří si chtějí rozšířit obzory a také všem, kteří se vzhledem k nedostatku specialistů na GTM chtějí posunout dále ve své kariéře v online marketingu.


Co všechno dostanu?

Absolvováním tohoto kurzu pro sebe získáš:

  • Více než 3 hodiny detailních videotutoriálů, které můžeš následovat klik po kliku.
  • Připravené kódy, zadání pro programátory a vzorové konfigurace GTM, které můžeš použít ve své praxi.
  • Diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky ke kurzu odpovídá přímo lektor a Tví spolužáci.
  • Garanci vrácení peněz, pokud nebudeš s kurzem spokojen.


Seznam kapitol online kurzu

1. Co je Google Tag Manager

2. Založení GTM   účtu

3. Základní pojmy, test a publikování GTM

4. Proměnné, Data Layer + ukázka měření Warning

5. ECommerce měření

6. Eventy v dataLayery

7. Typy eventů

8. Rekapitulace část I

9. Rekapitulace část II

10. Lookup Tables

11. Vychytávky v GTM

12. Závěr GTM   kurzu

Kurz je možné vyzkoušet i zdarma!