Google AdWords

Zpět na kurzy

Všechny ONLINE kurzy

od 649,00 KČ / měsíc


nebo

3.9 z 5

Hodnocení

5x
56%
4x
0%
3x
22%
2x
22%
1x
0%

Všechny online kurzy za 7 690 KČ

Více info

Course duration 4h 5m 56s
Course chapters 36 kapitol
Course difficulty Začátečník

Popis online kurzu

Kurz AdWords pro začátečníky Ti dodá pevnou půdu pod nohama při celoživotním studiu, o kterém věříme, že práce online marketéra je. Placená reklama ve vyhledávání je jedním ze základních pilířů dnešního světa online marketingu, který je součástí media mixů napříč všemi odvětvími. Pojem PPC reklama dnes zná už skoro každý, často i naši prarodiče. O tom, co všechno se pod PPC systémem Google Adwords ukrývá, se dozvíš právě v tomto online kurzu.

Práce s Google AdWords Ti otevře mnoho dveří jako na pracovním trhu, tak i při vlastním podnikání nebo interním týmu ve firmě. AdWords má na Slovensku nezastupitelné místo a dokáže se ho naučit opravdu každý. Mistrem se však člověk stává až na základě několikaleté praxe a neustálého studia. Pokud potřebuješ rozhýbat své podnikání, AdWords je jedním z efektivních nástrojů, který Ti to umožní. Nejlepší je, že účet si můžeš založit zdarma a můžeš se ihned začít učit a zdokonalovat.

Absolvuj náš online kurz a za pár hodin se dozvíš všechny základní potřebné informace, abys byl úspěšný.



Co se v kurzu naučíš?

Provedeme Tě základními parametry a možnostmi systému, abys věděl, co všechno můžeš v AdWords vytvářet. Rozebereme si tři základní formáty reklamy (textovou, bannerovou nebo videoreklamu), které jsou ty nejčastější a které budeš používat. Nastíníme si i mobilní reklamu, reklamu pro aplikace a shopping. Tento online kurz je nahráván na nejnovějším rozhraní systému Google AdWords, a jde tak o nejaktuálnější online kurz na Slovensku a v Čechách.


V tomto online kurzu se tedy naučíš:

  • Založit si soukromý a firemní účet.
  • Propojit si účet s ostatními systémy.
  • Založit si svou první kampaň.
  • Optimalizovat kampaně pro lepší výkon.
  • Reporting a analýzu dat.
  • Filtrování a segmentování dat pro podrobnější přehled.
  • Měření konverzí.
  • Remarketing a práci s publikem.
  • Jak fungují atribuce a modely.

Na to, abys ovládl celý systém placené reklamy, budeš určitě potřebovat i základy webové analytiky. Po kurzu budeš schopen vytvářet úspěšné PPC kampaně, a přitáhneš tak na svůj web nebo e-shop mnoho relevantních návštěvníků.


Co všechno získáš?

Absolvováním tohoto kurzu pro sebe získáš:

  • Praktické tipy a rady k reklamám na Googlu.
  • Certifikát o absolvování kurzu.
  • Diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky odpovídá lektor.
  • Garanci vrácení peněz, pokud s kurzem nebudeš spokojený.


Seznam kapitol online kurzu

  • Intro do kurzu     
    • Představení kurzu Google AdWords  
  • Založení účtu a úvodní nastavení    
    • 1.1 Vytvoření účtů AdWords  
    • 1.2 Krátký přehled systému  
    • 1.3 Typy kampaní  
    • 1.4 Pracujte s AdWords Editorem  
  • sekce 2
    • 2.1 Kde se zobrazují reklamy  
    • 2.2 Struktura účtu je základ  
    • 2.3 Sledujte skóre kvality  
  • sekce 3
    • 3.1 Klíčová slova (Keywords)  
    • 3.2 Hledání klíčových slov  
    • 3.3 Vylučovací (negativní) klíčová slova  
  • Sekce 4 (4)
    • 4.1 Cílení textových reklam  
    • 4.2 Strategie nabízení cen  
    • 4.3 Rozšíření kampaní pro lepší výkon  
    • 4.4 Pokročilé nastavení  
  • sekce 5   
    • 5.1 Propojení účtu s jinými systémy  
    • 5.2 Remarketing a publikum  
    • 5.3 Konverze (cíle) reklam  
    • 5.4 atribuce nebo kdo měl zásluhu na konverzi  
  • sekce 6    
    • 6.1 Píšeme prodejní textové reklamy  
    • 6.2 Dynamické reklamy a volání  
    • 6.3 Reklamní skupiny pro vyšší relevanci  
    • 6.4 Optimalizační strategie - denní chlebíček PPCčkara  
  • sekce 7   
    • 7.1 Display (obsahová) reklama - tzv. bannery  
    • 7.2 Formáty display kampaní  
    • 7.3 Přesné cílení a segmentace pro výkon  
    • 7.4 Optimalizace display kampaní  
  • sekce 8    
    • 8.1 Co bychom měli vědět o YouTube  
    • 8.2 Nákup YouTube reklamy  
    • 8.3 Cílení a optimalizace video reklamy  
    • 8.4 Měříme dopad na značku - YouTube Brand Lift  
  • sekce 9     
    • 9.1 Detailnější pohled na metriky výkonu  
    • 9.2 Co nám řeknou dimenze v reportech  
    • 9.3 Reporty přehledy kampaní  
    • 9.4 špehovat přes statistiky aukcí  
    • 9.5 Získáváme insighty z vlastních dat
Kurz je možné vyzkoušet i zdarma!