Obsah na Instagramu

Zpět na kurzy

Všechny ONLINE kurzy

od 1 299,00 KČ

Všechny online kurzy od 1 299 KČ

Více info

Course duration 1h 30m 29s
Course chapters 18 kapitol
Course difficulty Začátečník

Popis online kurzu

Firemní profil na Instagramu je dnes regulérní kanál online marketingu. A tak by se k němu mělo přistupovat. Zapomeňte na větu „Máme ho jen proto, že ho mají všichni okolo“ a řešte jeho správu strategicky a tak, aby vaše snažení mělo efekt.

Třeba proto, protože je Instagram druhou nejsilnější sociální sítí v Česku i na Slovensku. I přesto ho jen málokterá firma využívá efektivně. Nebo protože na něm žije právě vaše cílovka. A dost možná o vás zatím ani netuší. A věděli jste, že Instagram je nejlepší platforma pro komunikaci s generací Z, která si svoje lovebrandy právě hledá?

Během tohoto kurzu si spolu projdeme jak úplné základy, tak pokročilé možnosti a trendy v oblasti komunikace na Instagramu a tvorby obsahu na této sociální platformě. Seznámíme se s aktuálními uživateli této sítě v Česku a na Slovensku z hlediska jejich chování a demografie. Podíváme se také na to, jak funguje algoritmus Instagramu a jak toho využít ve váš prospěch.

Ve druhé části kurzu se potom zaměříme na jednotlivé obsahové formáty, jak ty základní, tak ty pokročilejší, a vysvětlíme si, proč, jak a co na Instagramu komunikovat. Umíte na Instagramu pracovat s hashtagy? Výborně, tak si to spolu také ověříme.

Co se naučíš

  • businessový pohled na využití Instagramu,
  • komunikace na Instagram, 
  • tvorba obsahu pro Instagram, 
  • obsahové formáty pro Instagram, 
  • hashtag, IGTV, AR.

Co všechno dostaneš

  • videotutoriály o tvorbě obsahu na Instagram,
  • moderované diskusní fórum,
  • certifikát o absolvování kurzu,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem.

Seznam kapitol online kurzu

  • Úvod do Instagramu v Česku a na Slovensku  
  •  Je pro vás Instagram to pravé?  
  •  Firemní profil na Instagramu  
  •  Jak funguje Instagram algoritmus  
  •  TOP kanály na Instagramu  
  •  Rizika prezentace na Instagramu  
  •  Proč být na Instagramu  
  •  Jak efektivně tvořit obsah  
  •  Publikace příspěvků & publikační plán  
  •  Organický dosah. Co to je a jaký je?  
  •  Obsahové formáty příspěvků na Instagramu  
  •  Instagram Stories  
  •  Prodejní tagy na Instagramu  
  •  IGTV  
  •  Instagram & Augmentovaná realita  
  •  Sponzorovaný obsah na Instagramu  
  •  Inspirujte se obsahem ostatních  
  •  Hashtagy a jak s nimi pracovat 
Online kurz Obsah na Instagrame je možné vyzkoušet i zdarma!