Komunikace na Facebooku

Zpět na kurzy

Cena

999,00 KČ


nebo

3.5 z 5

Hodnocení

5x
33%
4x
0%
3x
50%
2x
17%
1x
0%

Všechny online kurzy za 6 699 KČ

Více info

Course duration 1h 10m 23s
Course chapters 17 kapitol
Course difficulty Začátečník

Popis online kurzu

Komunikace na Facebooku je jednou z klíčových oblastí online marketingových aktivit každé firmy nebo značky. Facebook využívá téměř každý, využij ho ve svůj prospěch v podnikání. V tomto online kurzu tě lektor Patrik naučí, jak by si měl využívat Facebook. Řekne ti, na co je dobré používat Facebook, nebo jak vytvořit strategii komunikace na sociálních sítích. Naučí tě vytvořit si svůj vlastní publikační plán a v kurzu se také budeme věnovat časem a formám publikace obsahu na Facebooku. Součástí kurzu je i případová studie krizové komunikace na Facebooku.


Co se naučíš

  • jak komunikovat se zákazníky na Facebooku a budovat si svou online reputaci
  • jak získávat přes Facebook návštěvníky svého webu
  • jak prodávat produkty a služby přes Facebook
  • vytvořit si strategii komunikace
  • tvorba publikačního plánu pro sociální sítě
  • kdy a co postovat na Facebook
  • kterým chybám se vyvarovat
  • krizová komunikace na Facebooku

Co všechno dostaneš

  • 16 videotutoriálů a celkem více než hodinu učiva
  • certifikát o absolvování kurzu 
  • diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky odpovídá přímo lektor
  • garance vrácení peněz v případě, že s kurzem nebudeš spokojen

Seznam kapitol online kurzu

Úvod do kurzu

  • 1.0 Úvod do kurzu Komunikácia na Facebooku

Neplatená komunikácia na Facebooku  

  • 1.1 Na čo je dobrý Facebook?  

  • 1.2 Dialóg so zákazníkmi [1. funkcia Facebooku]  

  • 1.3 Budovanie online reputácie [2. funkcia Facebooku]  

  • 1.4 Získavanie návštevnosti na web [3. funkcia Facebooku]  

  • 1.5 Predaj produktov a služieb cez Facebook [4. funkcia Facebooku]  

  • 1.6 Starostlivosť o zákazníkov na Facebooku [5. funkcia Facebooku]  

  • 1.7 Úvod do stratégie komunikácie a analýzy konkurencie na Facebooku  

  • 1.8 Stratégia komunikácie na Facebooku: Analýza konkurencie  

  • 1.9 Stratégia komunikácie na Facebooku: Ciele a ich meranie  

  • 1.10 Stratégia komunikácie na Facebooku: Zadefinovanie cieľovej skupiny - vytvorenie user persony  

  • 1.11 Stratégia komunikácie na Facebooku: Nástroje na dosahovanie cieľov  

  • 1.13 Tvorba publikačného plánu pre sociálne siete  

  • 1.14 Časy a forma publikácie postov na Facebooku  

  • 1.15 Najčastejšie chyby pri publikovaní obsahu na Facebooku  

  • 1.16 Krízová komunikácia na Facebooku [UPC CASE STUDY]