Google Analytics pro začátečníky

Zpět na kurzy

Cena

1 599,00 KČ


nebo

4.8 z 5

Hodnocení

5x
82%
4x
18%
3x
0%
2x
0%
1x
0%

Všechny online kurzy za 4 999 KČ

Více info

Course duration 3h 31m 30s
Course chapters 37 kapitol
Course difficulty Začátečník

Popis online kurzu

Tento online kurz tě provede přes Google Analytics od úplných začátků až po sofistikovanější měření a možnosti analýzy dat. Měřitelnost je jednou z hlavních výhod online marketingu. A pro měření kampaní používá většina webů právě Google Analytics.

Umět ovládat a rozumět Google Analytics proto pomůže každému, kdo chce dělat cokoliv v rámci online marketingu. Pokud se věnuješ Facebook reklamě, Google AdWords nebo tvorbě webů, tví klienti se budou dívat na výsledky v Google Analytics. Pokud máš vlastní byznys, data o výkonnosti jednotlivých kampaní ti mohou ušetřit stovky až tisíce eur.

Přihlas se do tohoto online kurzu ještě dnes a nauč se pracovat s mocným nástrojem Google Analytics. Dívat se na data však nemá pouze výhody. Přidá ti to robotu, zkomplikuje procesy a zabolí, když tvé kampaně nepřinášejí zisk. Ale je to lepší než alternativa, protože tou je utrácení svých nebo klientských peněz naslepo.

Co se naučím?

Webová analytika se dělí na 3 úrovně. Sběr dat, reporting a vizualizace dat a hloubkové analýzy. V tomto online kurzu se budeš věnovat prvním dvěma - sběru a reportingu. Naučíš se:

  • nasadit základní měřicí kód na svůj web přes Google Tag Manager
  • najít užitečné reporty v Google Analytics
  • pracovat s reporty, aby si v nich našel to co hledáš
  • nastavovat automatické posílání nejdůležitějších reportů mailem
  • měřit chování uživatelů pomocí událostí (eventů)
  • měřit prodeje v eshopu pomocí enhanced ecommerce
  • importovat vlastní data o nákladech na reklamu do Google Analytics
  • filtrovat a segmentovat data, aby ses dostal k hlubším insightom
Rozhranie Google Analytics


Co všechno dostanem?

  • více než 35 detailních videotutoriálů, které můžeš následovat klik po kliku
  • diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky ke kurzu odpovídá přímo lektor a tví spolužáci
  • garance vrácení peněz, pokud nebudeš s kurzem spokojen.

Zoznam kapitol online kurzu:

Kapitola 1: Nasadenie na váš web

  • 1.01 Ako vytvoriť účet Google Analytics (GA)
  • 1.02 Ako vytvoriť účet v Google Tag Manageri (GTM)
  • 1.03 Ako vložiť Google Analytics kód do GTM
  • 1.04 Zoznámte sa so základnými obrazovkami v Google Analytics
  • 1.05 Nastavte správne najdôležitejšie merania a zbery dát

 Kapitola 2: Vaše prvé reporty

  • 2.01 Koľko ľudí chodí na vašu stránku?
  • 2.02 Odkiaľ ľudia chodia na vašu stránku?
  • 2.03 Čo ľudia na vašom webe robia?
  • 2.04 Robia ľudia na vašom webe to, čo chcete?
  • 2.05 GA nemusíte sledovať stále, nechajte si report posielať e-mailom

Kapitola 3: Akí ľudia chodia na váš web?

  • 3.01 ASL (age, sex, location) - geo a demo reporty
  • 3.02 Čo zaujíma ľudí, ktorí k vám chodia?
  • 3.03 Vracajú sa vaši návštevníci?
  • 3.04 Na akom zariadení navštevujú váš web? 

Kapitola 4: Ako sa na váš web ľudia dostali?

  • 4.01 Popis základných zdrojov (direct, organic, referral)
  • 4.02 Ako sem dostať reklamné kampane? (UTM tagovanie)
  • 4.03 Čo sú to kanály a ako sa na ne pozerať?

Kapitola 5: Čo presne ľudia na vašom webe robia?

  • 5.01 Najnavštevovanejšie stránky na vašom webe
  • 5.02 Na ktorých stránkach ľudia návštevy začínajú a končia?
  • 5.03 Behaviour Flow report - sledujte pohyb ľudí po vašej stránke

Kapitola 6: Eventy - čo to je a ako ich merať?

  • 6.01 Na čo sú eventy dobré? Čo meria basic kód a aké sú ďalšie možnosti merania?
  • 6.02 Čo sú to eventy? Anatómia
  • 6.03 Ako sa event dáta dostávajú do Google Analytics?
  • 6.04 Testovanie a opravy chýb v nastavení
  • 6.05 Zložitejšie eventy
  • 6.06 Eventy ako konverzie

Kapitola 7: Enhanced Ecommerce

  • 7.01 Čo je enhanced ecommerce a aké dáta mi vie ukázať?
  • 7.02 Predaje v štandardnom reporte zdrojov
  • 7.03 Implementácia Enhanced Ecommerce

Kapitola 8: Labužnícke technické nastavenia

  • 8.01 Custom alerts
  • 8.02 Anotácie - nechajte si odkazy o zmenách
  • 8.03 Čo všetko sa dá robiť s reportami?
  • 8.04 Segmenty
  • 8.05 Filtrované zobrazania
  • 8.06 Vlastné dáta v Google Analytics
  • 8.07 Ďalšie možnosti a na čo Google Analytics nevie dať odpoveď?