Google AdWords pre začiatočníkov

Zpět na kurzy

Cena

999,00 KČ


nebo

4.8 z 5

Hodnocení

5x
75%
4x
25%
3x
0%
2x
0%
1x
0%

Všechny online kurzy za 6 699 KČ

Více info

Course duration 6h 2m 31s
Course chapters 42 kapitol
Course difficulty Začátečník

Popis online kurzu

PPC reklama (pay per click) je velmi efektivním způsobem internetové reklamy a můžeš v ní relativně krátkém čase (je to doslova pár minut) začít oslovovat relevantních zájemců o tvou službu nebo produkt. Pomocí PPC reklamy, kam řadíme i Google AdWords, dokážeš zobrazit svou vyhledávací nebo bannerovou reklamu tisícům až milionům lidí kdekoliv jen budeš chtít.

Tento kurz Google AdWords pro začátečníky je určen všem, kteří vlastní nebo spravují internetovou stránku nebo eshop a chtějí získat dalších relevantních návštěvníků. Google AdWords je reklamní systém, který umožňuje, aby se tvá reklama, ať už ve formě textové nebo bannerové reklamy zobrazovala ve vyhledávání na Googlu a v síti jeho partnerských stránek. Google AdWords funguje na principu platby za klik (pay per click).

V tomto online kurzu se naučíš pracovat s Google AdWords tak, aby tvé produkty a služby vždy našli ti správní zákazníci. Kurz tě provede od úplných základů Google Adwords až po pokročilejší nastavení reklam ve vyhledávání. Kromě teoretických základů najdeš v kurzu i mnoho praktických příkladů a ukázek, na základě kterých si budeš umět nastavit své reklamní kampaně. Pokud chceš pomocí reklamního systému AdWords získat na svůj blog, web nebo eshop více relevantních zákazníků a tím i zvýšit své tržby a zisk, tento kurz je pro tebe jako stvořený.

Co se naučíš

  • základy PPC kampaní
  • založíš si vlastní účet AdWords a spustíš si své vlastní kampaně
  • formáty reklam ve vyhledávání a v Google Display Network
  • konfiguraci rozpočtů a cenové modely v Google AdWords
  • cílení reklam podle různých kritérií (geografické, jazykové)
  • nastavování a měření konverzí v Google AdWords
  • správné strukturování AdWords účtu
  • vytváření Google Display Network kampaní a jejich cílení
  • remarketing a retargeting přes Google AdWords, Analytics a ve vyhledávání
  • dynamický remarketing v Google Display Network
  • jak funguje skóre kvality v AdWords
  • rozdíl mezi maximální CPC a skutečnou CPC
  • typy shody klíčových slov v AdWords a jak je nastavit
  • rychlá analýza klíčových slov

Co všechno dostaneš

  • čeká na tebe více než 40 videotutoriálů
  • dostaneš více než 6,5 hod. videa
  • praktické tipy a rady k reklamám na Googlu
  • certifikát o absolvování
  • diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky odpovídá lektor

Seznam kapitol online kurzu:

  • Úvod do kurzu AdWords    

    • 1.0 Úvod do kurzu  

  • Základy Google AdWords     

    • 1.1 Čo je Google AdWords?  

    • 1.2 Úvod do Reklamy vo vyhľadávaní Google  

    • 1.3 Úvod do Google Display Network  

    • 1.4 Silné a slabé stránky Google AdWords  

    • 1.5 Formáty reklám vo vyhľadávaní  

    • 1.6 Formáty reklám v Google Display Network  

    • 1.7 PPC reklama, Reklama vo vyhľadávaní, Textová reklama a Kontextová reklama  

    • 1.8 Nastavenie rozpočtu v Google AdWords  

    • 1.9 Cenové modely v Google AdWords  

    • 1.10 Platby za reklamy v Google AdWords  

    • 1.11 Spôsob zobrazovania reklám v Google AdWords  

    • 1.12 Geografické cielenie reklám v Google AdWords  

    • 1.13 Jazykové cielenie reklám v Google AdWords  

    • 1.14 Geografické vs. Jazykové cielenie v Google AdWords [Príklady]  

    • 1.15 Základy merania konverzií  

    • 1.16 Konverzie v Google AdWords  

    • 1.17 Typy konverzií v Google AdWords [Príklad]  

    • 1.18 Nastavenie merania konverzií v Google AdWords  

    • 1.19 Čo je štruktúra účtu Google AdWords a prečo je dôležitá  

    • 1.20 Štruktúra účtu Google AdWords podľa rôznych kritérií  

    • 1.21 Štruktúra účtu Google AdWords [Príklad]  

  • Základy Google Display Network   

    • 2.1 Základy Google Display Network  

    • 2.2 Cielenie reklám v Google Display Network  

    • 2.3 Demografické cielenie v Google Display Network  

    • 2.4 Úvod do Remarketingu a Retargetingu  

    • 2.5 Remarketing cez Google AdWords  

    • 2.5 Remarketing cez Google AdWords  

    • 2.5 Remarketing cez Google AdWords  

    • 2.5 Remarketing cez Google AdWords  

    • 2.5 Remarketing cez Google AdWords  

    • 2.6 Remarketing cez Google Analytics  

    • 2.7 Remarketing vo vyhľadávaní Google  

    • 2.8 Dynamický remarketing v Google Display Network  

    • 2.9 Remarketing Best Practices  

    • 2.10 Plánovač kampaní v Google Display Network  

  • Základy inzercie vo vyhľadávaní Google    

    • 3.1 Základy reklamy vo vyhľadávaní - Google Search  

    • 3.2 Skóre kvality v Google AdWords  

    • 3.3 Hodnotenie reklám v Google AdWords  

    • 3.4 Max. CPC vs. Skutočná CPC - Koľko zaplatím?  

    • 3.5 Kľúčové slovo vs. vyhľadávací dopyt  

    • 3.6 Typy zhody kľúčových slov v Google AdWords  

    • 3.7 Ako nastaviť typ zhody kľúčových slov v Google AdWords  

    • 3.8 Rýchla analýza kľúčových slov  

    • 3.9 Písanie textových reklám vo vyhľadávaní Google  

    • 3.10 Dynamické vkladanie kľúčových slov do reklám vo vyhľadávaní Google