Branding – budování úspěšné značky

Zpět na kurzy

Všechny ONLINE kurzy

od 649,00 KČ / měsíc


nebo

4.9 z 5

Hodnocení

5x
95%
4x
0%
3x
5%
2x
0%
1x
0%

Všechny online kurzy za 7 690 KČ

Více info

Course duration 2h 52m 47s
Course chapters 10 kapitol
Course difficulty Začátečník

Popis online kurzu

Tento online kurz je určen pro všechny nadšence marketingu a budování značky. Aby firma dosáhla úspěchu, zůstala na trhu dlouhou dobu a získala si věrné zákazníky, musí být postavena a fungovat jako značka. 

Lidé mají tendenci důvěřovat značkám, kvalitní značka se totiž pro lidi stává výchozí nákupní možností. To je také důvod, proč jsou lidé zvyklí vrátit se ke své poslední značce a své nákupy opakovat. Přece proč by měli změnit své nákupní zvyklosti, pokud jsou se značkou spokojení a přináší jim užitek?

To je důvod, proč musíte změnit Vaši obchodní strategii založenou na produktu nebo službě na strategii orientovanou na značku. Takto nastavená strategie Vám umožní najít své jedinečné publikum, plnit jejich touhy a přinášet vysokou hodnotu a motivovat je k tomu, aby se stali Vašimi věrnými zákazníky.

V tomto kurzu se nenaučíš, jak vytvořit svou strategii, implementovat Google Analytics nebo nastavit Google AdWords. Na všechna tato témata máme samostatné kurzy. V tomto kurzu se zaměříme na úplné základy budování dlouhodobých a trvalých značek, které trhu a zákazníkům přináší přidanou hodnotu.


Co se naučíš?

Absolvováním tohoto kurzu se naučíš, co všechno ti může přinést značka a proč síla značky zvyšuje zisk. Dále získáš informace o:

  • 5 pilířích úspěšné značky.
  • Rozdílech mezi logem a značkou.
  • Výhodách investice do značky.
  • Způsobech efektivního vytvoření značky – 3 fázích tvorby značky.


Co všechno dostaneš?

Absolvováním tohoto kurzu pro sebe získáš především:

  • Téměř 3 hodiny videotutoriálů.
  • Certifikát o absolvování kurzu.
  • Garanci vrácení peněz v případě, že s kurzem nebudeš spokojený.


Seznam kapitol online kurzu

01 Úvod do kurzu Branding  

02 Představení kurzu a autora  

03 Co je logo a značka  

04 Proč se vyplatí investovat do značky  

05 Jak dokáže značka ovlivnit nákupní chování  

06 5 pilířů úspěšné značky  

7.1 Fáze tvorby značky: 1. fáze - byznys  

7.2 Fáze tvorby značky: 2. fáze  

7.3 Fáze tvorby značky: 2. fáze (case study)  

08 Fáze tvorby značky: 3. fáze - komunikační

Kurz je možné vyzkoušet i zdarma!